بعد از مدت ها انتظار اولین اطلاعات از بازی Sunset Overdrive منتشر شد تنها بازی که پس از معرفی آن در E3 هیچگونه اطلاعات خاصی از ان به بیرون نیامد اما به لطف این شماره مجله EDGE اطلاعات و تصاویر بازی منتشر شد که در ادامه میتوانید تریلر جدید را هم دانلود و مشاهده کنید.
- طبق گفته Insomniac انها این موضوع را فهمیدیند که چه چیزی را بیشتر دوست دارند و تصمیم گرفتند از علایقشان در بازی استفاده کنند
- این بازی تلفیقی جالب از دو سبک پلتفرمینگ و شوتر میباشد(هر دوی این سبک ها به یک اندازه در بازی مهم میباشند)
- هر یک از اسلحه های موجود در بازی توانایی کشتن ۵ دشمن را به صورت هم زمان دارند
- سلاح ها بسیار متفاوت خواهند بود
- برای مبارزه کردن با باس ها باید level خود را ابتدا افزایش دهید زیرا ممکن است تعدادی از باس ها حتی متوجه شلیک کردن شما به خودشان نشوند
- پلیر های با سریع و بدون وقفه بازی کردنشان امتیاز خواهند گرفت ، اگرنوار استایل شما پایین بیاید شما باید با مخلوط کردن مهارت های مختلف و سرعت زیاد مقدار استایل خود را افزایش دهید
- رئیس جزیره Fizzco) Fizzco نام نوشیدنی های موجود در بازی است) Fizzle نام دارد
- قابلیت سواری کردن بر روی کابل های تلفن وجود دارد
- معماری مکان های بازی از معماری های ژاپنی ها الهام گرفته به همین علت ویژگی راه رفتن بر روی ساختمان ها با زاویه های خاص و هیجان انگیز فراهم شده
- شب / روز بر روی گیم پلی تاثیر میگذارد
- ریسک کنید و از سنگر بیرون بیایید این بازی همانند بازی های دیگر نیست حتی همین ریسک برای شما امتیاز فراهم میکند
- مبارزه کردن همانند دفاع روی دیوار راه رفتن همانند سنگر خواهد بود
- سازنده سعی دارد بازی یک بازی متافوت بر خلاف شوتر هایی همانند COD باشد
- شرکت مایکروسافت به استدیو سازنده گفته خود خودتان باشید و این اجازه را به انها داد تا ایده هایی که در ان مهارت دارند را به خوبی در بازی پیاده کنند
- سازنده از المان های مختلف Jet Set Radio و Tony Hawk استفاده خواهد کرد
- این استیدو حتی میخواهد یک عنوان عالی در سبک Arcade خلق کند تا بازیکن ها مدت ها این بازی را بازی کنند
- افکت های متفاوت و بیشتر در کنار رنگ بندی خاص از مواردی میباشد که استدیو سازنده از یک بازی میخواهد
- در بازی Sunset TV وجود دارد یک شبکه مخصوص خود بازی که در آن بازیکن ها این توانایی را خواهند داشت که باهم بحث کنند و به تمامی خصوصایت این بازی رای دهند
- استدیو سازنده عقیده دارد که سال های اول و دوم هر نسل سالی میباشد که بیشترین ریسک ها برداشته میشوند
- سازنده به این بازی به عنوان یک سری نگاه میکند(تبدیل شدن بازی به یک فرانچیز واقعی)
- اقای Gavin Goulden ( با تجربه کار بر روی اخرین عنوان ساخته شده سری بازی های BiosShock) اعلام کرده کاراکتر های موجود در بازی هر کدام دارای ۴۰ هزار پالیگان خواهد بود(همانند الیزابت در BiosShock)
- در هنگام حرکت کردن لباس کاراکتر ها نیز تکان خواهد خورد
تصاویر بازی :
نظرات شما عزیزان:
دسته بندی : <-CategoryName->